Sulík online: SaS 2.0 bude zaujímavou alternatívou pre voličov

BRATISLAVA – Žiaden koniec, ale štart SaS 2.0. Tak vidí situáciu po odchode časti poslancov a členov SaS líder strany Richard Sulík.

Sulík online: SaS 2.0 bude zaujímavou alternatívou pre voličov
Ako chce viesť stranu SaS ďalej? Richard Sulík odpovie už v piatok čitateľom Aktuálne.sk. Zdroj:TASR

Ako v online rozhovore s čitateľmi Aktuálne.sk šéf liberálov poznamenal, SaS zostáva naďalej poctivou politickou stranou, ktorá predstavuje skutočnú alternatívu voči „štandardným“ stranám.

„Samozrejme, že sme spravili mnoho chýb, ale z veľkej časti sa im nedalo vyhnúť. Som presvedčený, že SaS 2.0 bude pre dostatočný počet voličov zaujímavou alternatívou,“ odpovedal na jednu z desiatok otázok Sulík.

Zároveň si myslí, že odchodom odídencov bude „SaS atraktívnejšou stranou pre ľudí, ktorí chcú, aby aj v politike boli dodržiavané dohody, platilo slovo a rozhodnutia boli robené na základe hodnôt a nie marketingových prieskumov“.

Na druhej strane je však údajne pripravený aj na možný neúspech v parlamentných voľbách 2016.

„Keď nám voliči v roku 2016 nedajú mandát na to, aby sme ich zastupovali v NR SR, tak to zoberiem s pokorou, ale určite sa mojich ideálov nevzdám,“ vyhlásil.

Rovnako však tvrdí aj to, že ak chce byť pravica alternatívou voči vládnucim socialistom, musí na sebe ešte tvrdo popracovať.

Všetky odpovede predsedu SaS si môžete prečítať nižšie.

Zodpovedané otázky

antonia:  Dobry den pan Richard.Pozorujem Vasu stranu a drzim Vam palce,retoze sa mi palce.Odisli, nech idu, som rada ze je niekto v politike, kto mysli, ze kona spravne a drzi sa toho.Ozaj myslim, ze by bolo dobre zacat chodit viac peso, autobusom, aby ste mali moznost mat lepsi kontakt s ludmi.Takisto by bolo dobre ist prikladom v setreni a dat nieco zo svojej mzdy, nejakej slobodnej matke,mnemusi to ist do novin, pretoze dobre skutky sa rychle siria a tak dokazete porazit aj cervenych, ak date do svojho programu dobre skutky pre obcanov.Co vy na to?

: Veľmi pekne ďakujem za Váš príspevok. Som presvedčený, že SaS je poctivou politickou stranou a že predstavujeme skutočnú alternatívu voči "štandardným" stranám.
Veľmi pekne ďakujem za všetky otázky a čitateľom Aktuálne.sk prajem pekný víkend.

Odpoveď 19.4.2013   11:06

Janett:  Nebudete mať problém s financovaním strany po odchode p. Kollára ;-)

: To ani náhodou, Jozef Kollár na vznik strany neprispel ani centom. Jediné, čo Jozef Kollár platil bolo minimálne členské.

Odpoveď 19.4.2013   11:03

pr1bina: Prečo kráglujete svojích terasz už bývalých straníckych kolegov, oponentov? Vaše skutočné činy nemajú vôbec nič s názvom SaS. Skrátka farizejstvo.

To sa správate a horšie ako ten váš malý Hugo. Odporúčam prečítať knižku od Ladislava Mňačka
"Ako chutí moc". Presne názov vystihuje Sulíka, či sa vám to páči alebo nie!!!

: O krágľovaní nemôže byť reč. Nikto, opakujem nikto, nebol zo strany vylúčený, ani nijak inak postihnutý. Jedine Juraj Miškov neobhájil na republikovej rade pozíciu podpredsedu strany.

Odpoveď 19.4.2013   10:59

nikola:  z vašimi varlatami by ste spravil väčšiu karieru v pornopriemysle .ako politik po aférach ste nepoužitelný.SUPERMAN zvážte situáciu čas letí.

: Vtipné. Dovolím si však upozorniť, že ja som si obliekol supermanovský kostým a išiel som v ňom na maškarný ples. Zatiaľ čo Robert Fico sa oblieka do smiešnych plášťov a predvádza sa klikmi ako malý chlapec počas pracovnej doby.

Odpoveď 19.4.2013   10:58

Miroslav:  Mna by len zaujímalo čo to ten Kollár vlastne chcel že ste na to nemohli pristupiť? Aké mal požiadavky?

: Práve, že som na väčšinu jeho požiadaviek pristúpil, tiež mu ponúkol pozíciu podpredsedu v strane a bol som pripravený sa baviť aj o eurokandidátke. Žiaľ, nebol záujem.

Odpoveď 19.4.2013   10:55

Milan:  Je tento rozkol vo Vašej strane pozitívnym trendom preVás? Zmeníte niečo na svojom programe? Ako budete rozhodovať a hlasovať v parlamente vo vzťaku ku koalícii a ako ku vzťahu k opozícii?

: Tak ako doteraz. Budeme hlasovať za to, o čom sme presvedčení, že je správne. Jedno od koho návrh pochádza.

Odpoveď 19.4.2013   10:54

Peter:  Vadil Vám Svatopluk ale nevadili Vám na ministerstvách smeráci! Toto bola Vaša ďalšia chyba ....

: SaS vznikla na zelenej lúke a nie ako produkt nejakého štiepenia či spájania existujúcich strán. Do politiky sme išli ako skutočne nové tváre. S tým samozrejme je spojená neskúsenosť a aj mnoho začiatočníckych chýb. To už nezmeníme. Myslím si však, že dôležitejšie je sa z týchto chýb poučiť a ich neopakovať.

Odpoveď 19.4.2013   10:53

REBEKA:  Ani sa Vám nenazdalo akým raketovým spôsobom ste sa dostal do vrcholovej politiky všetko ste kritizovali čo bolo predtým aspoň na niečo dobré a Vy samozrejme ste odrazu v politike a idete lietadlom do Rakúska naplno využívate vymoženosti nezdá sa Vám,že už v politike ste sa odpísal že tam už nemáte čo robiť veď ostatných ste za to veľmi kritizoval a šplhali ste po ich chrbtoch a Vy robíte to isté keď ste pri moci odídte prosím ak máte aspoň trochu hanby hanbím sa za to že som Vás volila, v naivite,že budete iný ale to sa asi u Vás nedá

: Veru aj iný som. Lietadlom do Rakúska som išiel na vlastné náklady a nie na štátne. Ani v tomto prípade ani v žiadnom inom som nezneužil moju pozíciu pre môj osobný prospech. Aj preto je strana SaS stranou bez korupčných káuz.

Odpoveď 19.4.2013   10:51

Peter: Dobrý deň Pán Sulík,

čo je pravdy na tom že M. Chren mal v košických teplárňach veľmi blízku osobu a táto osoba tam bola umelo držaná len aby táto osoba dostala odstupné? Máte tieto informácie ? Ak áno, prečo ste nekonali? 

: Konal som. Uplatnil som právo veta, ktoré som ako predseda strany mal a trval som na výmene dotyčnej osoby. Či odchod tejto osoby bol umelo naťahovaný, je otázka na M. Chrena.

Odpoveď 19.4.2013   10:49

patriot: Zdravím Pán Sulík,
Majú sa voliči SaS a pravice báť ešte sasanky 2 alebo iného podobného videa?

: Objednávka dostať SaS v marci 2012 pod 5 percent bola veľmi silná a preto som presvedčený, že všetko, čo sa vytiahnuť dalo, vytiahnuté bolo.

Odpoveď 19.4.2013   10:48

Jožko:  Pán Sulík veríte že bude ešte dobre, skepsa je na mieste nesfúknite má - skepsa je na mieste a myslím na Slovensko jeho občanov prvorado, bude ešte pokoj na zemi alebo len tento marazmus kde už nik nikomu neverí a klamstvo je každodenný jav a teraz budte múdri

: Strana SaS má štyri roky a môžem Vám povedať, že dnes sme omnoho skúsenejší. Samozrejme, že sme spravili mnoho chýb, ale z veľkej časti sa im nedalo vyhnúť. Som presvedčený, že SaS 2.0 bude pre dostatočný počet voličov zaujímavou alternatívou.

Odpoveď 19.4.2013   10:47

Oskar:  Prečo ste dovolili, aby Kollár odišiel z SAS? Nemohli ste mu na dva tri roky dopriať predsednícku stoličku? To za každú cenu musíte byť predsedom vy? Necíte určitú sebareflexiu (napr. pád vlády, Sasanka a pod.)?

: Na kongrese dňa 16. marca sme mali tajné voľby, ktorých sa zúčastnili všetci členovia strany. Na týchto voľbách sa väčšina rozhodla pre mňa. Preto je skôr otázka, prečo sa Jozef Kollár musel stať za každú cenu predsedom a prečo neuniesol prehru.

Odpoveď 19.4.2013   10:43

Marcel z MI:  Dobrý deň pán Sulík. Jeden slovenský politický analytik sa vyjadril, že "„Niekedy si myslím, či sa Robert Fico vôbec dá poraziť sprava, či napokon oveľa väčšou výzvou pre neho nemôže byť niečo zľava. To, čo totiž momentálne ponúkajú pravicové subjekty, evidentne nenachádza väčšiu podporu,“ Súhlasíte s týmto názorom ? Ďakujem za odpoveď.

: V každom prípade je to zaujímavý názor a pravica pokiaľ chce byť naozaj alternatívou voči Smeru musí na sebe popracovať.

Odpoveď 19.4.2013   10:41

Milan:  Pan Sulik, je dojemny Vas boj za znizenie odvodov zivnostnikom, ked Vy sam ste navrhovali zrusenie tzv. bulharskej konstanty z 2 na 1 a teda okamzitre zvysenie odvodov zivnostnikom o 100 percent. Nie vsetci ludia su tlci ktori maju pamat ako sliepky, alebo vyhuleni mozok.

: Nie je to pravda. My sme navrhli komplexnú reformu odvodov, ktorá by znížila zaťaženie všetkých o 60 miliónov eur ročne. V rámci toho sme navrhovali zníženie minimálnych odvodov o 20 eur, čo by pomohlo väčšine živnostníkov. Táto reforma zároveň mala priniesť výrazné zjednodušenie systému odvodov a odstránenie nespravodlivých výnimiek.

Odpoveď 19.4.2013   10:40

Ivan:  Pán Sulík, SaS je málo mediaalizovaná. Nemyslíte si, že do tohto priestoru málo investujete?

: Máte pravdu, posledné štyri mesiace sme boli zamestnaní najmä sami sebou (volebná kampaň na predsedu strany a potom očista), avšak odteraz sa budeme venovať najmä problémom našich voličov.

Odpoveď 19.4.2013   10:37

Marek:  Dobrý deń, nevolil som vás, ani nemám otázočku, len si myslím, že potrebujete zlepšiť "marketing", čiže na čo a kedy reagovať v médiách. Veľmi dobre to má už dlhodobo zvládnuté Fico, dokonca ani jeho som nevolil. Ale v tomto je číslo 1.
Pekný deň.
S pozdravom
Mgr. Marek z BB

: Nuž, môžem s Vami len súhlasiť.

Odpoveď 19.4.2013   10:36

Brano:  Dobrý deň Richard,
bohužial celá pravica sa nám topí v hlbokom bahne a absolútne nevidno náznak na zlepšenie v najbližšom čase. SaS verím a považujem niektorých ľudí v nej za naozaj odborníkov vo svojich oblastiach a vážim si, že ako jediná neotočila a stojí si za svojim. Zaujíma ma, či máte ešte energiu ďalej niečo tvoriť v tejto oblasti, keďže výsledky práce sa dostavujú veľmi pomaly a červený valec má takú silu, že to naozaj musí odrádzať, alebo skôr motivovať?
Prajem veľa zdravia a sily...

: Ďakujem za otázku, potešila. Jasné, že mám ešte energiu a chuť, i keď súhlasím s Vami, že výsledky sa dostavujú pomaly. Na druhej strane nevychádzame z bodu nula a sme omnoho skúsenejší ako pred štyrmi rokmi.

Odpoveď 19.4.2013   10:35

Caesar: Dobrý deň p. Sulík. Nemyslíte si, že po voľbách predsedu strany ste zlyhali ako líder v komunikácii s oponentom vo voľbe? Pretože to tak vyzerá. V danej situácii ste si mali skôr sadnúť za stôl a nie pred kamery, vtedy už nikto nemohol cúvnuť.

: Veď sme si sadli za stôl a vyše dvoch hodín som sa snažil s Jozefom Kollárom nájsť dohodu. Žiaľ nebol o ňu záujem, Jozef všetky návrhy odmietol. To sme na následnej tlačovke oznámili.

Odpoveď 19.4.2013   10:34

Jan Bujňák:  Dobrý deň pán Sulík,

Bol som dlhoročným prívržencom SDKU, až po dobu, ked som zistil, že Dzurinda a jeho najbližší nemajú spätnú väzbu, a kašlali na predtuchy, ktoré určite mali. V roku 2012 som volil SaS, pretože nebudem voliť ľudí bez feedbacku. Myslel som si, že napriek tomu, že ste nepriamo spôsobili odchod Radičovej vlády, áno aj ked sa Vám to zdá nefér, nepriamo ste spôsobili pád vlády., že budete síce ako liberáli tvrdo za myšlienky
slobodnej, zato nie utopistickej spoločnosti. Žili Ste dlhé roky v BRD, aj ja, viete, že FDP ako jazýček na váhach politiky v Nemecku má občas silnú, občas slabú pozíciu, ale pád vlády nespôsobili nikdy. Koho chcete pritiahnuť, a na aké myšlienky, keď ešte aj Vaši najbližší, síce jastraby, ale zato v ekonomike dosť zbehlí, od Vás odskočili, dúfajúc, že založia novú slobodnú platformu...Takto sa pravica na Slovensku nedočká momentu prevzatia moci a ten komunista Fico bude vládnuť a biť Vás po hlavách ešte dlhé roky.
ale Vás pán Sulík už nie, lebo pri najbližšich voľbách Ste " out of the bussiness "....

: Som presvedčený, že odchodom odídencov bude SaS atraktívnejšou stranou pre ľudí, ktorí chcú, aby aj v politike boli dodržiavané dohody, platilo slovo a rozhodnutia boli robené na základe hodnôt a nie marketingových prieskumov. Keď nám voliči v roku 2016 nedajú mandát na to, aby sme ich zastupovali v NRSR, tak to zoberiem s pokorou, ale určite sa mojich ideálov nevzdám.

Odpoveď 19.4.2013   10:33

Juraj:  Ako sa stat clenom SaS? Pustate vobec novych ludi medzi seba? Resp. preco Vas je tak strasne malo? Btw. niektore podmienky ako "má riadne zabezpečené financovanie svojich životných nákladov" alebo "má zriadený neanonymný a pravidelne aktualizovaný profil na Facebooku" mi pridu scestne. Kvitujem vsak, ze nepustate medzi seba STBakov a komunistov, vsetky ostatne strany su nimi prerastene

: Podmienky členstva a aj žiadosť nájdete tu: http://www.strana-sas.sk/clenstvo/294
V posledných dňoch mi niekoľko ľudí napísalo, že po odchode odídencov si podávajú žiadosť o členstvo. Ako strana nemáme limitovaný počet členov a vítame každého člena, ktorý splní uvedené podmienky.
K podmienkam: Pravidelne aktualizovaný profil na Facebooku už nebude tvrdou požiadavkou. Za to zabezpečené financovanie svojich životných nákladov určite podmienkou ostane, lebo zásadne odmietame takých žiadateľov, ktorí si členstvo v strane (a prípadne následné nominácie) pomýlili s obživou. Kto sa nevie riadne uživiť, nech nejde do politiky.

Odpoveď 19.4.2013   10:30

Pesimista:  No pekne ste to v tej pravici všetci domrvili , rozdrobení ste jak mravce a Bolševik ide do prezidentského paláca a na dalšie 4 roky si to tu ide uzurpovaťmoc v parlamente . Mali by ste začať spolupracovať lebo ináč tu budeme mať pekne dlho další socík :P

Btw. toto ma neskutočne pobavilo snád aj Vás

https://lh6.googleusercontent.com/-1aenge2V6RA/UW-aEWN5nBI/AAAAAAAAC4g/rqOMpiqB7eA/s640/blogger-image--1502063734.jpg

: SaS je liberálna strana postavená na skutočných hodnotách s jasnou víziou a najlepším programom. Je na nás, ako to sprostredkujeme dostatočnému počtu voličov. Máme na to tri roky a môžem Vás ubezpečiť, že spravíme všetko preto.

Odpoveď 19.4.2013   10:26

Michal Olexík: To mi je ľúto pán Sulík, že jediná politická strana proti EU má takéto vnútrostranícke problémy.
Predovšetkým tí, čo ad Vás odchádzajú, by si mali uvedomiť, či je to vôbec nejaké riešenie ich odchod

: Odídenci sa viackrát vyjadrili, že súhlasia s programom SaS. Preto dôvody odchodu nie sú programové, ale skôr morálne a z tohto pohľadu je dobré, že sa situácia v SaS vykrištalizovala.

Odpoveď 19.4.2013   10:24

Ján Fatas:  Museli ste byť až takí zásadový, že ste nechali padnúť vládu a otvoriť cestu Róbertovi Ficovi?

Na stranu SaS platí, že vyliali s vodou z vaničky aj dieťa... Však tie hádky pred voľbami len zvyšovali hlasy Ficovi, ako aj kauza Sasanka, či Gorila..Od Fica sa treba učiť , robte na MDŽ aj vy trápne šou, no keď to zaberá, treba ho poraziť vlastnými zbraňami. Prvý raz som vás volil, druhý radšej Kotlebu a v ďalších voľbách už budem zasa len Kotlebu voliť.
Pan Sulík nejde vám to, zabaľte to...Už som vám to odporúčal po prvých voľbách, keby ste ma boli už vtedy počúvol...

: Viete, problém slovenskej politiky je, že dohody neplatia, zásady neexistujú a potom to aj tak vyzerá: Voľby vyhrá ten, kto oklame ľudí s istotami, spraví šou MDŽ a tisíc klikov k tomu. Toto nie je štýl politiky, ktorý SaS bude robiť. A v roku 2016 budú mať voliči možnosť si vybrať.

Odpoveď 19.4.2013   10:23

casey: Dobrý deň, pán Sulík. Priznám sa, že keď SaS vstúpila na slovenskú politickú scénu veril som, že konečne prišla naozaj NOVÁ strana, ktorá ukáže ostatným, že politika sa dá robiť aj inak, LEPŠIE. Miesto toho sme sa ale dočkali, prakticky rovnakých hádok ako u všetkých predošlých strán. Povedzte, PREČO by som mal po tých škandáloch znova voliť práve SaS ? Čím sa líšite od ostatných "starých" politickách strán ? Ďakujem za odpoveď.

: SaS je naozaj novou stranou. Vznikli sme na zelenej lúke a 94 percent našich členov nebolo predtým nikdy v žiadnej strane. To ale aj znamená, že sme nemohli mať tie skúsenosti, aké mali politici, ktorí sú v politike 20 rokov. Áno, je pravda, že tento týždeň nás opustilo niekoľko desiatok členov, ktorí s nami nezdieľali hodnoty, to sa jednoducho stáva a je lepšie sa rozísť, ako byť v permanentnom konflikte. Som presvedčený, že tento reštart stranu SaS posilní.

Odpoveď 19.4.2013   10:21

Ivan:  Liberalizmus je veľmi pekná vec. Na Slovensku ktoré je zakonzervované je veľmi potrebné, aby tu fungovala strana Vášho typu. Držal som Vám veľmi palce. Aj strane a Vám osobne. Vedel som sa preniesť nad niektoré Vaše lapsusy, ale žiaľ mám taký pocit, že ste ako strana aj Vy osobne ˇv politike, myslím týxm vo vysokej polike skončili. Bol by som veľmi rád, keby ste mne a určite to zaujíma veľa iných povedali čo mienite, ako chcete ďalej pokračovať a presvedčiť voličov, aby Vám dali hlas v nasledujúcich voľbách ! Držím Vám palce, aby sa Vám to podarilo, ale šance na Vás tak 1:1000, že sa Vám to nepodarí. Tak si ešte užite tú chvíľku na výslní a venujte sa rodine, politiku nechajte otrlejším.V politike nie je miesto pre slušných ľudí a aj tí slušní veľmi rýchlo pochopi, že je to slušný biznis a veľmi slušne zaplatený, ale verím že do politiky sa kvôli peniazom nehrnuli, ale sa mýlim ????

: Nie, nemýlite sa, do politiky som nešiel kvôli peniazom.
Máme pred sebou tri roky parlamentnej a politickej práce. Počas týchto troch rokov budeme prezentovať riešenia, ktoré zlepšia život na Slovensku. V parlamentných voľbách v roku 2016 rozhodnú len a len voliči, či chcú stranu akou je SaS, vidieť v parlamente.

Odpoveď 19.4.2013   10:18

Štefan:  Dobrý deň,
zaujímalo by ma čo ste chceli povalením vlastnej vlády dosiahnuť a či ste to dosiahli??? Pýtam sa v súvislosti s tým, že pán Miškov sa za to voličom ospravedlnil. Výsledkom vášho konania je jednofarebná vláda Roberta Fica, necítite sa za to zodpovedný ???
Ďakujem za odpoveď

: Nerozumiem, prečo sa Juraj Miškov rozhodol otočiť v zásadnej veci, avšak ja by som v rovnakej situácii konal rovnako. Prosím, prečítajte si k tomuto aj môj blog: http://richardsulik.blog.sme.sk/c/310273/Rok-po-pade-vlady.html

Odpoveď 19.4.2013   10:15

Pavol Dobšinský:  Je vôbec treba zachraňovať SaS. Existujú pre to aspoň dva dôvody?

: Existuje mnoho dôvodov. Sme skutočne liberálnou stranou, sme stranou bez korupčných káuz, sme stranou s najlepším programom, sme stranou bez komunistov a eštebákov, neotáčame v zásadných veciach...

Odpoveď 19.4.2013   10:13

xxx:  Som byvaly volic SDKU naposledy som volil SAS. V podstate mi mi SAS pride ako volitelna strana. Jediny problem mam s nejasnostou komunikacie v oblasti homosexualnych manzelstiev a dekriminalizacii niektorych drog.
1. Ako sa staviate k moznosti adopcie deti HS parmi? (A ak to odmietate preco to tajite?)
2. Nechystate sa nejako ujasnit kampan na dekriminalizaciu? Aky mate vztah k samotmenu uzivaniu?

: Po prvé: SaS je proti adopciám detí homosexuálnymi pármi, toto máme jasne napísané v našom programe.
Po druhé: Aj v oblasti dekriminalizácie sme jasne povedali, čo chceme. V tomto momente však kampaň na dekriminalizáciu neplánujeme, lebo Slovensko čelí oveľa väčším problémom (nezamestnanosť, nespravodlivosť a rómska problematika), ktorým sa plánujeme venovať.

Odpoveď 19.4.2013   10:12

jaro:  Nemyslite že po tom trapnom odhaleni ako sa schadzate s p. Kočnerom ste sa mali rdsej stiahnut? Pred prvými volbami ste mali strasne vela napadov a rieseni co ste vlastne zrealizovali?

: Podarilo sa nám zrealizovať niekoľko vecí, spísal som ich na mojom blogu na sme.sk, dovolím si Vám dať linky: http://richardsulik.blog.sme.sk/c/253466/SaS-v-koalicii-prvy-semester.html
http://richardsulik.blog.sme.sk/c/272465/SaS-v-koalicii-druhy-semester.html

Odpoveď 19.4.2013   10:09

Anton:  Dobry den pan Sulik,
nemate pocit, ze prave vase velke Ego(ten vas kostym supermana na to celkom sedi) je to co rozbilo SAS?
Z toho co je prezentovane zo strany odidencov v mediach, vyzerate ako celkom slusny autokrat.

: Pozrite, pred voľbami 2012 som sa zaviazal, že ak nezískam najviac krúžkov, že vrátim mandát poslanca NRSR. Ako viete, vyše 80-tisíc voličov mi vyjadrilo dôveru. Napriek tomu som na kongrese v roku 2012 požiadal o vyslovenie dôvery našich členov a tá mi vyslovená bola. Na kongrese 2013 som obstál vo voľbách, v ktorých volili všetci členovia strany a tajne.

Odpoveď 19.4.2013   10:07

Robert: Pán Sulík, úprimne. Ako dlho to už "vrelo pod podkrievkou" v SaS, myslím tým rozdelenie strany na Vašich prívržencov a prívržencov p. Kollára, keď v posledných dňoch dochádza k takým radikálnym riešeniam (odchod a pod.)? Zdá sa mi z toho všetkého, že to nie je len záležitosť nedávnej minulosti. Ďakujem.

: Predpokladám, že vy našim voličom nebudete. Ale verte mi, existuje mnoho ľudí, ktorí oceňujú, že v zásadných veciach neotáčame, že máme najlepší program a že sme strana bez korupčných káuz.

Odpoveď 19.4.2013   10:05

admin:  prečo si myslím keby nikto z vás nerozhadzoval peniaze kam nemusí vyzeral by tento štát 100x lepšie ....!!! ale to každý musí začať od seba nie že on nerobí nič a nebudem ani ja ....jak malé deti a pritom všetci už dávno máte na chleba, aj na nový dom , ale nieeee vždy sa niečo nájde .....nechápem

: Máte pravdu, hodnotové rozdiely sa začali prejavovať po páde vlády, niektorým boli prednejšie zásady, iným zase ministerské stoličky

Odpoveď 19.4.2013   10:03

Gabriela:  doporucujem ,aby si predstavitelia SAS Richard a zastupcovia strany,ktori ju planuju opustit,sadli pred kamery niektorej z televizii a vysvetlili naotove rozdiely,dalsie politicke smerovanie,konsensus-ak je mozny,, a podobne.

: Za mňa a za SaS môžem povedať, že sme žiadne peniaze nerozhadzovali. Napríklad prevádzkové náklady NRSR klesli počas môjho predsedovania o dva milióny eur ročne.

Odpoveď 19.4.2013   10:02

Gabriela:  doporucujem ,aby si predstavitelia SAS Richard a zastupcovia strany,ktori ju planuju opustit,sadli pred kamery niektorej z televizii a vysvetlili naotove rozdiely,dalsie politicke smerovanie,konsensus-ak je mozny,, a podobne.

: O toto som sa snažil minulý týždeň v utorok, žiaľ druhá strana nemala záujem hľadať dohodu. To sme oznámili aj na nasledujúcej tlačovej besede.

Odpoveď 19.4.2013   10:01
Red Dom
 

Diskusia

Myslíte si, že SaS má ešte parlamentnú budúcnosť?