Koniec televízie? Facebook chystá programy pre športovcov i milovníkov prírody

SAN FRANCISCO - Sociálna sieť Facebook chce prilákať divákov televízie. Firma rozšíri svoju ponuku videí o televízne programy. Pre firmu je to zatiaľ najväčšia expanzia do oblasti televízie.

Facebook, internet
Ilustračné foto. Zdroj:profimedia.sk

Produkt, ktorý je prepracovanou doterajšou videoponukou firmy, sa volá Watch. Najprv bude k dispozícii obmedzenej skupine ľuďí v Spojených štátoch na mobilnej aplikácii, internetových stránkach a televíznych aplikáciách, uviedla firma.

Najväčšia sociálna sieť prišla s ponukou videa vlani. Od tej doby už niekoľkokrát naznačila, že by sa chcela radšej stať zdrojom pôvodných a kvalitne produkovaných videí, nielen zverejňovať videá vytvorené používateľmi, informuje web Lidovky.cz.

Aspirín ako talizman, platidlo i návštevník vesmíru. Najpoužívanejší liek ma 120 rokov

Facebook uviedol, že v ponuke budú prenosy zápasov ženského národného basketbalového zväzu, rodičovské relácie od Time i relácie zo safari natočené pre National Geographic. Facebook už vysiela niektoré zápasy prvej bejzbalovej ligy a v týchto prenosoch bude naďalej pokračovať. 

Spoločnosť bude bojovať na trhu so silnou konkurenciou nielen tradičných televíznych staníc, ale aj novších producentov, ako sú Netflix, YouTube či Twitter a Snap.

Aktuálne.sk
 

Diskusia

Najčítanejšie